23948sdkhjf

Ny Huddigchef för eftermarknad

Den första april får Huddig AB en ny eftermarknadschef, då tillträder Emil Olsson, som nu arbetar med teknisk support och utbildning, sin nya tjänst.

Emil Olsson började som montör på Huddig och har arbetat i nästan tio år med allt från motormontering till maskintest och slutprov.

– Emils bakgrund inom bolaget gör att han har god förståelse för och erfarenhet av Huddig eftermarknad. Eftermarknaden är central i vår affärsmodell för att kunna serva våra kunder på bästa möjliga sätt. Vi är säkra på att Emil med sitt driv och sin kunskap kommer lyfta enheten till nästa nivå, säger Daniel Myrgren, Huddigs marknad- och försäljningschef, i ett pressmeddelande .

I drygt fyra år har Emil Olsson arbetat med teknisk support och ansvarat för service, support och utbildning till Huddigs servicelämnare i Sverige och som eftermarknadschef ska han utveckla enheten som hanterar teknisk support, reservdelar och reklamationer. 
–Huddig är en premiumprodukt som är utvecklad och tillverkad med kvalitet in i minsta detalj, då är det viktigt att vi erbjuder eftermarknadstjänster som matchar det, säger Emil Olsson i pressmeddelandet.

Han betonar också vikten av utbildning.

För att få ut maximalt av sin Huddig krävs att man som förare har rätt utbildning. Vi från Huddig måste därför säkerställa att de som säljer och servar våra maskiner har rätt kunskap. Dessutom ska vi se till att erbjuda teknisk support i toppklass, hantera reklamationer enkelt och effektivt samt tillhandahålla reservdelar snabbt och smidigt. 

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar
Andra Nordiska Medier

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.078