23948sdkhjf
Innehållet nedan modereras inte i förväg och omfattas därmed inte av webbplatsens utgivningsbevis.

Nyheter från Gung

Tillbaka till företagsprofilen.

Sortera efter
Sida av 1

52 bra förväntningar att ha på en B2B

den 13 maj 2022

Allt från "Vi behöver kunna skapa kundunika produktkataloger" hela vägen till "Vi får frågor om EDI-ordrar från flera kunder och behöver sätta upp ett bra flöde".

Sälj mer till fler via marknadsplatser

den 7 april 2022

Marknadsplatser är ett fantastiskt verktyg för att nå ut till en bredare kundbas och säkra sin konkurrenskraft. Ni får genom t.ex. Ellos, Zalando, Stadium eller Amazon fler försäljningskanaler än tidigare.

"Jag lägger ordern tusen gånger snabbare i Gung."

den 17 mars 2022

Från en säljares perspektiv: hur kopplingen mellan ehandeln för B2B och affärssystemet förenklat vardagen och orderflödena för Sätila of Sweden.

Leverantörsportal för enklare inköp

den 14 februari 2022

Vi på Gung strävar alltid efter att förenkla flöden och med vår leverantörsportal minskar du det manuella arbetet i inköpsprocessen samtidigt som du får alla förutsättningar för enklare och bättre kommunikation mellan leverantör och inköpare.

Active Brands Group frigör tid för säljare och kunder

den 29 september 2021

När Active Brands Group skulle expandera valde man att köra Gung som ett komplement till Fortnox för att undvika manuellt arbete och frigöra tid.

Cross Sportswear och Gung, uppdaterad webbshop i Shopify

den 7 maj 2021

Cross har på sistone gjort ett aktivt val att byta plattform till Shopify genom Gung för att kunna expandera och ta marknadsandelar - varför?

Integrationer mot marknadsplatser

den 4 maj 2021

Att nå marknadsplatser skall inte vara svårt och det skall inte skapa merarbete när order kommer. Tillsammans med många av våra kunder har vi underlättat och effektiviserat dessa flöden.

Tillsammans med Gung tar PR Home sikte på Europa

den 7 april 2021

Vi på Gung har varit med om många tillväxtresor i samband med att kunder valt att gå från en nationell spelplan till en internationell och alltmer tuffare sådan.

Gung fortsätter förenkla branschens digitalisering

den 22 februari 2021

”Kunderna uppskattar att de själva kommer åt informationen och kan lägga ordrar i Gung. De upplever B2B lösningen som enkel att jobba i och modern. Att det är enkelt har gjort att de både är mer nöjda och att orderingången ökat.”

Införsäljning och Förorder hur gör ni det digitalt?

den 16 februari 2021

Gung med ett stort antal kunder inom "fashion segmentet" är idag den ledande weblösningen. Fashion företag har under de senaste 6 åren valt Gung för den nära kopplingen till affärssystemet och den kompetens som vi kan erbjuda kunder inom branschen.

Integrera Fortnox med Gung för effektiv orderhantering

den 3 februari 2021

Integrera Fortnox med Gung för effektiv orderhantering för B2B, säljare, agenter och distributörer.

Gung som e-handel för Didriksons B2B och B2S flöden

den 25 januari 2021

Didriksons, som idag är Skandinaviens största varumärke på regn- och funktionsplagg, har på sistone byggt om hela dess infrastruktur, men valt att ha kvar Gung e-handel för B2B och B2S. Vad låg till grund för det beslutet?

Säkra din säljprocess, även i en pandemi

den 16 november 2020

Det är hög tid att se till att säljarna har rätt verktyg.

Gung PIM uppskattas av kunder i alla branscher

den 2 september 2019

Med Gung PIM kan våra kunder hantera sin produkt information enklare och snabbare

Resultat per sida:12244896
Sida av 1

Fakta om Gung

Adress
Gung
Viktor rydbergsgatan 64
412 81 Göteborg

Region
Sverige
Västra Götalands län
Göteborgs stad

Telefon: +46 793320340

VAT nummer: SE5590040993

Anställda: 9

Kontaktpersoner

Daniel Göhlin Daniel Göhlin
Telefon: +46 793 476 730
Hanna Dalsman
Telefon: +46 739883961
Mats Hansson Mats Hansson
Telefon: +46 793320340

Sänd till en kollega

0.188